VANS FAMILY - VEELGESTELDE VRAGEN

PROGRAMMA

Wat is Vans Family?

Vans Family is een ervaringsgericht loyaliteitsprogramma waarmee we je uitnodigen voor exclusieve Off The Wall-belevingen voor onze grootste fans. Door te shoppen en actief mee te doen met content verdien je punten, die je vervolgens kunt inwisselen voor Vans Family-beloningen.


Als Family-lid krijg je inside-informatie over Vans-evenementen bij jou in de buurt. Af en toe droppen we exclusieve producten en acties die alleen voor leden zijn. We verrassen onze grootste fans met unieke ervaringen.

Waar is Vans Family actief?

Ons loyaliteitsprogramma is actief in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje en Italië.

Hoe meld ik me aan voor Vans Family?

Je kunt lid worden op Vans.nl/family, in de winkel of door de app te downloaden in de Playstore of de App Store. En raad eens!? Lid worden is gratis en er zijn geen onvoorziene kosten!

Ik ontvang al e-mail van Vans. Wil dit zeggen dat ik al lid ben?

Dat hoeft niet! Om punten te ontvangen voor beloningen en toegang te krijgen tot programmavoordelen, moet je je aanmelden voor Vans Family. Dat is wat anders dan je aanmelden om e-mail te ontvangen. Meld je hier aan.

PUNTEN

Hoe kan ik punten verdienen?

Word lid van de Family en verdien punten op drie manieren: 

  1. Shop in een Vans Store
  2. Shop online op Vans.nl
  3. Word actief in Vans Family!
Hoeveel punten verdien ik bij mijn aankoop?

Voor elke € 1 die je bij ons besteedt, worden er 10 punten bijgeschreven op je Vans Family-account.

Verdien ik punten wanneer ik een cadeaukaart koop? 

Nope. Maar als je een aankoop afrekent met een cadeaukaart, krijg je daar wél punten voor. 

Wat kan ik met mijn punten doen?

Je kunt je punten inwisselen voor Vans Family-beloningen. Bekijk die hier.

Kan ik nog punten krijgen voor aankopen die ik heb gedaan vóór ik lid werd? 

Je krijgt alleen punten voor aankopen die je hebt gedaan nadat je lid bent geworden.

Ik ben vergeten tegen de winkelmedewerker te zeggen dat ik lid ben van Vans Family. Kan ik alsnog punten krijgen voor mijn aankoop?

Als je lid bent van Vans Family en dat al was toen je de aankoop deed, heb je twee opties: 

  1. Upload hier de gegevens van je kassabon
  2. Of neem binnen 30 dagen contact op met de klantenservice: bel 0800 228 8031 of vul dit formulier om je Vans Family-punten te krijgen. Er wordt dan gecheckt of je Vans Family-lid bent en of de aankoopgegevens kloppen.

Als je aankoop in aanmerking komt, proberen we in beide gevallen binnen 72 uur de punten bij te schrijven op je account.


If you’re experiencing issues with uploading your points, please contact Customer Service through here or call them at 0800 234 6152 for assistance. 

Krijg ik punten voor aankopen die ik in een Vans Store in een ander land heb gedaan? 

Ja, je kunt punten verdienen voor elke aankoop in landen waar Vans Family actief is: Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Spanje en Italië.

Zijn mijn punten beperkt geldig?

Je punten verlopen na 24 maanden nadat je ze hebt verdiend. 30 dagen voordat ze verlopen geven we je een seintje.

Wanneer worden punten weergegeven op mijn account?

Binnen 3 dagen na een geldige aankoop worden je punten weergegeven op je account! 

Hoe zie ik hoeveel punten ik heb?

Je kunt je puntensaldo bekijken op je Vans Family-dashboard en in de mobiele app.

Wat gebeurt er met mijn punten als ik artikelen terugstuur of een bestelling annuleer? 

Als je artikelen terugstuurt of een bestelling annuleert, worden de bijbehorende punten uit je account verwijderd.

Ik zie punten die ik heb verdiend niet terug op mijn account. Wat doe ik nu? 

Heb je een in aanmerking komende aankoop gedaan in de winkel? Klik dan hier om je kassabon te versturen en je punten te ontvangen. Als je iets online hebt gekocht en je punten zijn na 72 uur nog niet bijgeschreven, neem dan contact op met de klantenservice. Bel 0800 228 8031 of vul dit formulier in. Ons team staat klaar om je te helpen! 

VANS FAMILY-BELONINGEN

Hoeveel punten heb ik nodig om in te wisselen voor een beloning?

Er zijn vier beloningen. Je kunt één beloning per transactie selecteren, op voorwaarde dat je genoeg punten hebt voor die beloning:

  • 1000 punten = beloning van € 10
  • 1500 punten = beloning van € 15
  • 2000 punten = beloning van € 20
  • 2500 punten = beloning van € 25

Zo'n beloning kan niet worden gecombineerd met andere kortingen en je kunt er per bestelling maar één tegelijk gebruiken. Zodra je punten hebt ingewisseld voor een beloning, kan de inwisseling niet worden teruggedraaid en is die definitief. Beloningen kunnen niet aan Vans worden geretourneerd en er worden geen punten geretourneerd aan leden die beloningen aan Vans proberen terug te geven. De Algemene voorwaarden zijn van toepassing.

Hoe wissel ik mijn beloningen in?

Je kunt je beloningen inwisselen op vans.nl of bij geselecteerde Vans Stores

Online

  1. Log in bij Vans Family en open de tab 'Inwisselen'.
  2. Open een van de online beloningen en wissel je punten in.
  3. Open je inbox voor je persoonlijke promotiecode.
  4. Log in met je account op vans.nl, ga lekker shoppen en voer je code in bij het afrekenen.

In de winkel

  1. Ga naar een van de geselecteerde Vans Stores.
  2. Open de Vans Family-app en selecteer de tegel voor beloningen in de winkel.
  3. Vraag een medewerker om de winkelcode.
  4. Kopieer de code in de tegel om je punten in te wisselen.
  5. Je beloning wordt direct verrekend bij de kassa.

MOBIELE APP

Is er een app?

Jazeker! Download 'm nu in de Playstore of in de App Store. Helemaal gratis natuurlijk! 

Zijn er power-ups of aankopen beschikbaar in de app?

Nope. Wat je ziet is wat je krijgt en helemaal gratis.  

Kan ik via de app kleding of schoenen kopen? 

De app is puur bedoeld voor fun en games – ga daarom naar onze online winkel als je wilt shoppen. 

Kan ik de status van mijn online bestelling in de app checken? 

Je kunt alle details van je bestelling bekijken via onze online winkel, niet via onze app.

MIJN ACCOUNT

Ik heb problemen met mijn account. Kunnen jullie me helpen? 

Neem contact op met de klantenservice. Bel 0800 228 8031 of vul dit formulier in. Ons team staat klaar om je te helpen! 

Ik heb al een account op Vans.nl en ik ontvang e-mail. Wil dit zeggen dat ik al lid ben?

Als je account vóór mei 2021 is aangemaakt, kan het zijn dat je Vans Family nog aan je account moet toevoegen. Je kunt hier je status controleren en Family-lid worden.

Hoe meld ik me af voor e-mail van Vans Family?

Je hoeft alleen je communicatievoorkeuren in je account aan te passen. Oh ja: als je je afmeldt, kun je nog wel e-mail van ons ontvangen als je je wachtwoord opnieuw wilt instellen of als we je willen verrassen met een Off The Wall cadeautje.

Ik heb me in de winkel aangemeld, maar ik kan online niet bij mijn account om mijn punten te zien.

Als je je in de winkel hebt aangemeld, heb je waarschijnlijk een e-mail van ons gekregen om je online profiel af te maken. Zorg dat je een account aanmaakt op www.vans.nl zodat je toegang hebt tot je Vans Family-dashboard. Daar kun je je punten en beloningen bijhouden.

Kan ik opnieuw lid worden als ik het programma verlaat?

Natuurlijk! Volg gewoon hier hetzelfde registratieproces.